Forum www.opiekunkawniemczech.fora.pl Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj


Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.opiekunkawniemczech.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN FORUM -> REGULAMIN!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Caroline
Administrator



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:13, 07 Wrz 2010    Temat postu: REGULAMIN!

Informacje ogólne:


1. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
2. Obowiązują zasady kultury, nie nadużywamy wulgaryzmów.
3. Nie cytujemy na forum korespondencji prywatnej bez zezwolenia rozmówcy.
4. Cytując tekst z jakiegokolwiek innego źródła podajemy go jako cytat z podaniem dokładnego źródła skąd pochodzi.
5. Przed założeniem nowego tematu sprawdzamy czy wątek o podobnym temacie już istnieje.
6. Unikamy wypowiedzi nic nie wnoszących do dyskusji (szczególnie jednozdaniowych) oraz wpisów w stylu "zgadzam się", "masz rację". Staramy się aby wypowiedź była bardziej rozbudowana.
7. Nie nadużywamy możliwości wstawiania tzw. "emotoikon" oraz używania kolorów w postach.
8. Maksymalna wielkość podpisu / sygnatury wynosi 255 znaków.
9. W podpisie nie umieszczamy reklam (chyba, że wcześniej zostało to uzgodnione z administracją forum).
10. Maksymalny rozmiar avatarka wynosi 240x240 pikseli i rozmiar do 30720 bytes.
11. Zabrania się umieszczanie avatartka o treściach pornograficznych, rasistowskich i antysemickich.
12. Na forum obowiązuje język polski wraz z wszystkimi jego regułami gramatycznymi, ortograficznymi, interpunkcyjnymi itp. Jeśli ktoś ma problemy, niech skorzysta z edytora tekstu, a następnie przeniesie tekst na forum używając metody copy- paste. Nie dotyczy pisania bez polskich znaków, co często jest problemem stricte technicznym.
13. Nie piszemy DUŻYMI LITERAMI. Zgodnie z netykietą oznacza to podniesiony głos, a nikt nie lubi jak się na niego krzyczy
14. Cytując czyjąś wypowiedź, cytujemy tylko ten fragment na który odpowiadamy, bądź który komentujemy.
15. Dostęp do pisania na forum mają tylko zarejestrowani użytkownicy.
16. Kolor czerwony jest używany tylko do adnotacji administracyjnych i moderatorskich.
17. Tytuł nowego tematu musi nawiązywać do treści zawartych w wiadomości.
18. Pracownicy biur z firm, które zajmują się branżą opiekunek mają obowiązek zamieścić w podpisie nazwę firmy, tak by każdy forumowicz widział jaką firmę użytkownik reprezentuje.
19. W punktach nieuregulowanych niniejszym regulaminem prawo do rozstrzygania wszelkich sporów maja administratorzy i moderatorzy.
20. Prywatne pytania i dyskusje prowadzimy za pomocą funkcji prywatnych wiadomości (PW).
21. Przedstawiciele firm pośredniczących i agencji mogą wypowiadać się jedynie w dziale "STREFA DLA FIRM POŚREDNICZĄCYCH I AGENCJI".

Na forum zabrania się:

1. Prowadzenia prywatnych dyskusji lub dyskusji nie związanych z tematem wątku.
2. Obrażania innych osób.
3. Umieszczania w postach plików graficznych niewiele wnoszących do dyskusji
4. Zaśmiecania wątków wypowiedziami nie związanymi z tematem.
5. Używania cudzych avatarów bez zgody właściciela.
6. Umieszczania postów o tej samej treści w różnych działach forum.
7. Podwójnego rejestrowania się na forum. I korzystania z więcej niż jednego nicka.
8. W myśl zasady o dobrej konkurencji, przedstawiciele firm pośredniczących nie zamieszczają treści negatywnych dotyczących innych firm.

W przypadku naruszenia powyższych zasad moderatorzy zastrzegają sobie możliwość:

1. Usunięcia postów.
2. Usunięcia tematów.
3. Usunięcia użytkownika naruszającego regulamin.
4. Przyznawania użytkownikom łamiącym regulamin ostrzeżeń (2 ostrzeżenia = ban)
5. Nałożenie czasowego lub dożywotniego bana na użytkownika.
6. Przewiduje się przyznawanie UPOMNIEŃ - za nieprzestrzeganie obowiązujących zasad na forum. Mają one charakter pouczenia
7. Przyznawanie użytkownikom notorycznych upomnień, prowadzi do otrzymania OSTRZEŻENIA.

Zachęcamy także do przeczytania FAQ.

Jednocześnie informuję, że administracja- czyli Administrator forum, moderatorzy oraz administracja portalu nie odpowiadają za treści umieszczone przez innych użytkowników na forum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Caroline dnia Wto 17:31, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.opiekunkawniemczech.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN FORUM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin